Saturday, October 15, 2011

Larian KAKOM + hari bersama roomate,kawan dan best friend baru ku ^^

Hari : Jumaat
Tarikh : 7 Oktober 2011
Tempat : 
Padang KMPh, jalan ke Kolej Komuniti Paya Besar, ATM Bank Islam, setor pinjam barang sukan, jalan sepanjang KMPh, 'Starbucks' KMPh, gelanggang skuasy...
Masa : 2:30 p.m. - 7:00 p.m.


Aku dengan budak bilik baru je rancang tak nak pergi larian KAKOM tu..yela, cube fikir, lari tgh2 panas bapakla xsenonoh..da pukul 2 dah, ktorg sume dgn pake baju bese nye, dengan men laptop, bc novel, baring2 tetbe akak ni bukak pintu bgtau yg kne berkumpul kul 2.15 pm kat depan blok ktorg pake baju blok.. mmg sah2 xley nk ponteng la kalu da berkumpul dekat blok dulu..yg ktorg da membebel2 kat dlm bilik..haha..serius mls gle nk turun g berlari pns2 mcm tuh..tp sbb ktorg ni BAIK ktorg turun jugakla..hahaha..kitorg berempat pake topi..kekeke..mule2 fikir nk bwk payong tp aku mls nk pgg so xde la bwk..ktorg ikot jln yg plg jaoh tok smpe ke padang..ms tu rame gle da smpe..yg kitorg ni boley lg dgn rileksnyer jln slow2..haha..dala ktorg pake cap..org pndg jer..kekeke..satu kmph berkumpul kat padang tuh..pns2 tu la dorg nk perkenalkan spe yg msk KAKOM..aish..ckop bersabar ktorg kat stu..hahaha..yg aku dgn jo, msj sambil bebel pns..kakaka..skip crite..
kakaka..ble time nk lari tuh, ktorg rileks je..smpe sekerat jln, che dgn smgatnyer g berlari n tggl kan ktorg..yg aku ana n amy jln dgn slow motion nye naeik ke kolej komuniti..ms tuh ktorg tnpa disedari tercipta cr bru tok sbot ok..wakakaka..ms tgh jln2 tuh aku ternmpak jo..mak ai, bru lps sehat demam pon smgt berlari tuh..hahaha..dgn tuala kat kepale nye..ktorg pnye la tergelak..hahaha..sori yek..:P ms nk patah blk ke kolej, jmpe la shafarie, sapek, arul..hahaha..skip lg cite..da msok kolej, misi kami seterusnye, serang lori air milo..free la katekan..terserempak lg skali dgn jo, ble aku ckp ktorg nk g amek air milo sbok la nk ikot nyer pon..ade ke mle2 tu die soh aku yg amek kan tok die..die igt aku ni PA die ke ape..brator la ktorg pon kat lori tuh..mle2 amek satu je..kali ke due ktorg mntak 2..kekeke..yg arul n sapek bapak la rajin..bratur 3 kali..lps tu ktorg plan g men basikal..tp aku n ana x ade kad matriks time tuh..so amy kate bia die g pnjm beskal dlu then g amek kad ktorg..aku n ana smbil2 tggu amy tu, ktorg g teman jo g amek duet kat atm..igtkan mmt tu xnkla join ktorg men beskal..rupe2 nyer nk jugak..haha..ms men beskal, blom pape agy aku dgn amy da accident..mak ai, malu gle kowt..ana n jo kat blakg ktorg time tuh..haha..mmg ketidakboleyblaan ar kan..da puas men, tetbe sapek soh amy g kat glanggang skuasy sbb die nk tgk luka amy..kekeke..then ktorg pon g ar men skali..aku give up awl2..pnt kowt..haha..lps bnyi siren, ktorg pon g la blk asrama..



No comments:

Post a Comment